Πίνακας Ανακοινώσεων του Σχολείου

Δημιουργήθηκε με το Padlet

Παρασκευή 19 Ιουνίου 2009

ΜΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ

Στα πλαίσια της Ευέλικτης Ζώνης και με αφορμή το κεφάλαιο της Γλώσσας «Τα παιδικά μου παιχνίδια», μιλήσαμε για αγαπημένα παιχνίδια και διάφορες συλλογές που έχουν τα παιδιά.
Αποφασίσαμε να οργανώσουμε μια έκθεση με τις συλλογές μας στην τάξη. Ο καθένας έφερε αγαπημένα κομμάτια της συλλογής του και ένα κείμενο που την παρουσίαζε. Επίσης το κάθε παιδί διάλεξε να παρουσιάσει στους συμμαθητές του το δικό του αγαπημένο παιχνίδι.
Δύο αντιπροσωπευτικές παρουσιάσεις είναι και οι παρακάτω.
Το αγαπημένο μου παιχνίδι είναι μια πορσελάνινη κούκλα. Μου την χάρισε η θεία μου, δώρο για τα γενέθλια μου.
Είναι μια κούκλα με καστανά σγουρά μαλλιά, έχει ένα υπέροχο ροζ φόρεμα και κρατάει μια τσάντα.
Επίσης φοράει ένα πανέμορφο κολιέ .Στη μέση της έχει μια όμορφη ζώνη, φτιαγμένη από δύο μεγάλα χρωματιστά λουλούδια.
Την κρατώ στην αγκαλιά, της μιλάω και φτιάχνω διάφορες ιστορίες και παίζουμε μαζί. Την αγαπώ πολύ και θα την έχω μέχρι να μεγαλώσω και να την πάρω μαζί μου στο δικό μου σπίτι.

Μαθήτρια Γ΄ τάξης

Το αγαπημένο μου παιχνίδι είναι ένα λούτρινο αρκουδάκι. Μου το έφερε η μητέρα μου ένα Σάββατο που πήγε για ψώνια.
Έχει ένα χαρούμενο γλυκό προσωπάκι με δύο τεράστια λαμπερά μάτια. Τα χεράκια του είναι ανοιχτά σα να θέλουν να σε αγκαλιάσουν. Οι πατούσες απ’ τα πόδια του είναι βελούδινες. Το πιο εντυπωσιακό απ’ όλα είναι το πλεχτό πουλόβερ που φοράει.
Κάθε στιγμή που έχω διάθεση το σφίγγω στην αγκαλιά μου. Το πώς νιώθω είναι απερίγραπτο. Νιώθω χαρά, ευτυχία, ηρεμία και αγάπη.

Μαθητής Γ΄ τάξης


Κείμενο - επεξεργασία ,οι μαθητές της Γ΄τάξης