Πίνακας Ανακοινώσεων του Σχολείου

Δημιουργήθηκε με το Padlet

Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΩ

Ανέκδοτα

-Μπαμπά είσαι πολύ τυχερός!
Κέρδισες 20 χιλιάδες.
-Α, ωραία! Αλλά πώς;
-Να, θυμάσαι που μου είπες πως αν περνούσα τη τάξη θα μου έδινες 20 χιλιάδες;
Ε, λοιπόν δεν την πέρασα!

- Καλά εσύ είσαι άσχημη!
- Κι' εσύ είσαι μεθυσμένος!
- Ναι, αλλά εσύ είσαι πολύ άσχημη!
- Κι' εσύ είσαι πολύ μεθυσμένος!
- Ναι, αλλά εγώ αύριο δεν θα είμαι.

Ο δάσκαλος ρωτά στην τάξη:
- Αν έχω 20 μήλα στα χέρια μου και πάρω άλλα 30 τι θα έχω;
- Πολύ μεγάλα χέρια, κύριε!

Ο Γιαννάκης επιστρέφει σπίτι από το σχολείο και λέει στη γιαγιά του :
- Γιαγιά, η δασκάλα με ρώτησε αν έχω άλλους αδελφούς ή αδελφές που θα πάνε κι αυτοί στο ίδιο σχολείο.
-Πολύ ευγενικό το ενδιαφέρον της, λέει η γιαγιά. Και τι είπε όταν της απάντησες ότι είσαι μοναχοπαίδι;
-Δόξα σοι ο θεός!