Πίνακας Ανακοινώσεων του Σχολείου

Δημιουργήθηκε με το Padlet

Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

Απειλούμενα είδη - Η καφέ αρκούδα



                               ΚΑΦΕ ΑΡΚΟΥΔΑ


Είμαι η καφέ αρκούδα και παρ' όλα τα 200 κιλά και τα 2,5 μέτρα μου, μπορώ και σκαρφαλώνω στα ψηλά δέντρα! Πολλοί τρομάζουν όταν με δουν, αλλά δεν είμαι τόσο άγρια όσο φαίνομαι και δεν κάνω σε κανέναν κακό αν δε με βλάψει κι εκείνος. Αλίμονο, όμως, σ' όποιον πειράξει τ' αρκουδάκια μου! Σπίτι μου είναι τα δάση στα ψηλά βουνά. Το χειμώνα πέφτω σε λήθαργο και λουφάζω σε σπηλιές ή σε κουφάλες δέντρων. Από την άνοιξη, όμως, μέχρι ν' αρχίσουν τα μεγάλα κρύα, μ' αρέσει να περπατάω, με το χαρακτηριστικό βάδισμα μου, ανάμεσα στις οξιές, στις βελανιδιές, στα έλατα και στα μαυρόπευκα, ψάχνοντας για την τροφή μου. Τρώω τα πάντα! Ρίζες, μανιτάρια, άγρια φρούτα, έντομα, αμφίβια, ποταμόψαρα και άλλα μικρά ζώα.
Τρελαίνομαι για το μέλι. Στην Ελλάδα ζούμε πια μόνο 150 καφέ αρκούδες στις οροσειρές της Πίνδου και της Ροδόπης.
Ζητώ τη βοήθεια σου, για να μην εξαφανιστώ από την Ελλάδα και τον κόσμο.
Ξέρεις όμως ότι: Οι δρόμοι, τα φράγματα των ποταμών, οι τουριστικές εγκαταστάσεις μπορεί να διευκολύνουν τους ανθρώπους, αλλά με διώχνουν από το σπίτι μου. Δε βρίσκω πια εύκολα τροφή.

Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα για μένα...  ΚΛΙΚ

           Οι μαθητές της Γ΄ τάξης